wtorek, 30 grudnia 2014

Podsumowanie roku

Końcówka roku była dla mnie bardzo pracowita, wykonałam kilka portretów, również na zamówienie. Starałam się, aby każdy był wyjątkowy, wg indywidualnych upodobań i gustów, ale w moim stylu...

Były rodziny 2+1 lub 2+2:


Rodziny 1+1+oczekiwanie na potomka:

Dwa pierwsze to prezenty dla bliskich - takie, nie ukrywam, rysuje się najlepiej :)

Prezentów świątecznych ciąg dalszy:

Sylwia, Fabiana i Aleksandra - każda robi to co lubi :)

Marysia i Kasia - proste.



Na koniec zdążyłam narysować też tych, których podziwiam, którzy są dla mnie ogromną inspiracją:



Ingela, Donna i miszkomaszko dostały pocztą swoje portrety, wiem, że się podobały. :) Mnie czekają kolejne zamówienia, ale to już w przyszłym roku..

Tymczasem życzę wszystkim tu zaglądającym udanego Sylwestra, a w Nowym Roku realizacji marzeń i planów.

Agata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz